Några timmar kvar till helg

.. och det ska bli såååå skönt!
 
Måste jag säga att veckan har gått fort? Ni är nog vana att höra det av mig ändå. I allafall, ikväll blir det lugnt för min del. Har tagit fram kött som ska bakas in ikväll med någon god potatis till. Någon bra film ska det nog bli också innan man däckar i soffan. Imorgon blir det massa julmys. Kommer lite kompisar över så ska vi baka massa peppisar, knäck, ischocklad, rockyroads och annat gott. Självklart lyssna på julmusik, dricka glögg och mysa! Ska bli riktigt kul. Det blir hela dagen så kvällen får vi se vad som händer.
 
Söndag har jag inte så mycket planerat. Blir att kliva upp relativt tidigt för att klippa mig. ska bli så jäkla skönt. Just nu går det inte att göra någonting med mitt hår för att det är så slitet. Så blir en lugn helg men med lite härliga aktiviteter ändå!
 
 
 
 
Kanske blir något sånt här mumsigt idag också? Man köper ju alltid en godispåse på helgerna jämt, fast något sånt här är så gott och enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!