Vilken fin dag igår!

 
Vid 10 hade jag körlektion och sen blev det en lunch med Ia i stan. Skönt att slippa tänka på uppkörningen hela dagen, jag är nämligen en sån som stressar upp mig för saker väldigt lätt. När jag sen kom till körskolan åkte vi direkt till trafikverket där jag körde upp. Och det gick super, och om några dagar dimpar körkortet ner i brevlådan, lycka. Inte nog med det, ca 30 min efter mig tog även min älskling körkort. Så himla stolt över oss båda och riktigt kul att vi tog samma dag.
 
 
Detta var vi såklart tvugna att fira lite. Så blev god middag och sen lite skumpa och god chocklad. Härliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!