Fick som jag ville i slutändan!

Haha, vi har haft många diskussioner om marcus älskade skrivbord + vinröda stora stol. vart ska det få plats? Han fick tillslut som han ville så det har stått i vardagsrummet, och det har inte tagit så mycket plats som jag trodde att det skulle göra osv, vande mig faktiskt ganska bra med att det tog lite plats eftersom vi inte har nån annan möbel i hörnet där i vardagsrummet. Marcus fick sen helt plötsligt ett ryck och sålde sin dator! Han hade inte en tanke på det, men som sagt så fick han för sig det helt plötsligt, och 10 minuter senare var det inte hos oss längre. Så nu kan vi slänga ut skrivbordet och stolen också och ställa dit något fint så småningom. Inte helt fel enligt mig.. får se om marcus ångrar sig om några dagar haha, men då är det försent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!