Happy birthday to me

Gu jag kan inte låta bli att tänka dygnet runt, vad har mina underbaringar för planer när det gäller min födelsedag egentligen? Marcus är världsbäst på att hålla hemligheter så han går runt och retas där hemma för att han vet så mycket och att det kommer bli så bra, sen träffar man cicci som säger "åh vill bara berätta allting för jag är så taggad" och nu pratade jag med daniel som säger "Det kommer bli grymt" Kan dem sluta vara så hemlighetsfulla? Fast måste ju erkänna att det är rätt roligt att vara nyfiken, länge sen jag såg fram emot min födelsedag såhär mycket!
 
Dagen kommer för övrigt bli hur bra som helst. Släkten kommer över på dagen på lite fika och sen blir det att umgås med Ia hela eftermiddagen. Vi lär väl laga god mat, göra oss iordning, goda drinkar och sådär innan det blir party för hela slanten!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

hihihihihihihihi <3 <3 <3

Svar: Era tokar! ;) <33
fstrand.blogg.se

2012-06-27 @ 14:41:34
URL: http://photosinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!