Happy

Idag var jag så trött så jag till och med mådde illa. Men börar piggna till nu iallafall. Idag på lunchen blir det lite fika med Ia och sen när jag slutar är det sommarfest här på jobbet, bjuds på lite buffé och dricka så blir nog super.

Pratade precis med Cissi som avslöjade en liten del av hennes och daniels 20- årspresent, hur underbara är inte dem? Kommer bli en grym födelsedag kan jag lova i allafall!



Sugen på att köpa någon färgglad klänning också! Kanske ljusgul, röd eller aprikos :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!