Midsommar

Vaknade upp rätt seg men såg hur fint bväder det var och hoppade direkt in i duschen! Mötte sen upp Cicci och åkte och handlade. därefter började vi vår midsommarlunch! Det var jag, marcus, daniel, cicci och jessi samt toffe och var hur trevligt som helst. Runt 4 tiden drog vi upp till en stor äng där det blev 5-kamp för vissa och massa festligheter. Vi var där hela kvällen och grillade osv. och senare blev det hem till Hocken och Sussi innan jag och älskling sprang förbi några familjevänner, dels min mamma och tog ett glas vin. Och min käre mor fyllde ju år på 12 slaget, världens finaste mamma :) Så ikväll ska vi ner till henne för lite födelsedagsfika. 
 
Hur som helst, Midsommar var grymt! Kommer nog upp ännu fler bilder när dem laddats upp från systemkameran och josses kamera som fotades med hela kvällen :)
 
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!