Morning glory

Gårdagen var riktigt bra faktiskt! När jag slutat gick jag på stan lite och kikade innan jag kom tillbaka till kontoret för supergod buffé från Locanda och gott rosevin. Stannade inte jättelänge men träffade lite nytt roligt folk som jobbar på en annan avdelning så det var trevligt!
 
När jag väl kom hem var det bara att byta om och ut på PW med Cicci, blev 1 timme med massa snack. Sen var det bara in i duschen, mysa lite i soffan innan jag däckade.
 
Idag är det onsdag och har inget speciellt planerat. Får se om dt blir PW även idag med Cicci och Sussi! :)
 
Mmmm, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!