Weekend

I fredags efter jobbet mötte jag upp Malin och Cissi för lite shopping innan jag och Cissi gick vidare och tog ett glas vin. Mycket trevligt. Därefter mötte vi upp grabbarna och gick till stadium, det var ju ett måste med sverige tröjor tydligen! Vidare till matchstället där det var alldeles för trångt så det blev att snabba oss till systemet, köpa lite dricka och sen ta en limo hem till kungsängen. (haha rätt onödigt, men riktigt kul!) Det blev fotboll på storbildstv hemma hos zäta med lite folk. Jag och cissi hade riktigt kul, antingen var vi allmänt flammsiga och skrattiga båda två.. eller så blev det rätt mycket vin innan ;)

I lördags vaknade vi upp och bara tog det lugnt, mot kvällen kom Tess, Jonas och Jossan över och vi bara tog det lugnt och kollade summerburst, lite ångestframkallande men bra musik iallafall. Vill till tomorrowland!

Söndagen blev mys hela dagen och sen bakade vi lite äppelpaj så kom Tina & Danne + Mamma,pappa och anton förbi på lite fika, mycket trevligt.

Idag är det måndag igen men en kortvecka så riktigt skönt. Efter jobbet blir det raka vägen hem, det är min och älsklings månadsdag också så har med mig en liten överraskning hem idag. Senare kommer marcus pappa över på fika och jag kanske hinner övningsköra lite också, skulle behövas.




Tänkte ladda upp lite bilder från helgen men det gick inte så får lägga upp lite mer imorgon istället :)


Kommentarer
Postat av: Jess

2012-06-19 @ 13:36:44
Postat av: Jess again HEHEHEHEHE

taggad jag är! wooooooooooooop :):):))

2012-06-19 @ 13:37:24
URL: http://jesspessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!