Weekend

Direkt efter jobbet i fredags mötte jag upp Marcus och gick direkt till Louise för att fira henne på studenten! Blev god mat innan vi fortsatte vidare hem till oss. Dit kom även Ia, Tom och Mia och förade lite innan vi drog in mot stan. Haha blir alltid på så mycket bättre humör när Ia är med, min fina vän.

I lördags väcktes jag och M av väckarklockan efter 3 timmar, döda klev vi upp och åkte iväg till Solna där jag fyllde i min tatuering. Gick fort och smidigt och sen åkte vi hem och sov igen. Sov halva dagen och var uppe på natten för att kika på hockeyn. Söndags blev en slö dag, tränade lite, storhandlade och myste mest!




Louise present, hon fick dem rosa glasen :)




Mysfika mitt i natten till hockeyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!