Welcome friday

Välkomnar den här soliga fredagen med öppna armar. Sov riktigt dåligt inatt, ovanligt för att vara mig. Hade tydligen ställt klockan en timma för tidigt så låg och drog mig i 20 min och tvingade sen upp mig. Kom på att marcus skulle upp samtidigt så började väcka honom innan han övertygade mig om att jag var uppe en timme för tidigt. Tog ett bra tag för mig innan jag förstod det och somnade om en halvtimme innan det var dags att gå upp på riktigt!
 
Idag blir det en riktig myskväll iallafall eftersom min hals inte är på topp, fått förkylningsblåsor långt ner i halsen som värker när jag sväljer. Men vi tänkte i allafall göra lite inbakat kött, ladda ner en bra film och mysa i soffan hela kvällen faktiskt, blir super! Får se om jag orkar baka en liten cheesecake!
 
 
 
Bunkrar upp här på kontoret i allafall! Snart helg, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!