yesterday

Igår efter jobbet blev det hem och laga lite mat och ta det lugnt innan jag mötte Louise och tog en rejäl pw till brunna osv. runt 9 tiden när vi hade gått klart var planen att bara hoppa in i duschen sen sova. men självklart hade marcus somnat i soffan och vaknade inte av mina 250 missade samtal, och jag hade glömt nycklar så kom inte in i porten! Blev en sväng ner till mamma tils han vaknade. då blev det duschen en snabbis sen sängen. Nu lär jag ju aldrig strunta eller glömma mina nycklar igen!
 
 
lite bild på louisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!