wednesday

Gårdagen var trevlig, efter jobbet skyndande jag mig hem och käkade lite och sen upp till sporten där de flesta käkade. Blev sen upp till zäta en sväng och kika fotboll innan mamma kom och hämtade oss. Nu är det onsdag och snart har alltså halva veckan gått.. dagarna går så himla fort, känns verkligen som att det bara finns en måndag och fredag. Direkt efter jobbet idag blir det att möta älskling i jakan för att shoppa nya brillor till mig (hans kompis råkade betala en jävla tuktuk för mina, trots att den där åkturen bara kostade ca 10 svenska kronor, gaaaah!) Men som sagt vi ska i allafall kolla på nya till mig idag och Marcus ville shoppa någonting. därefter kommer hans pappi och hämtar oss i Barkarby outlet för att käka middag hemma hos honom, varken varit där eller träffat M pappa så det blir trevligt!

Hoppas på att jag och Jess kan ta en prommis i veckan istället för igår som var planerna också, känns som vi har massor att prata om som vi aldrig kan ta fullt ut när vi är med massa andra, fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!