what a wonderful world

Gårdagen var underbar. direkt efter jobbet skyndade jag mig hem och åt lite snabbt samt plockade ihop saker innan jag kom till älskling, och damn vad underbart det var. Haha vi kunde inte sluta pussa och krama på varandra, blir så lycklig! Det blev i allafall en snabb vända till coop och sen bara hemma och mysa hela kvällen. Det tog emot att gå upp idag kan jag säga eftersom baby låg kvar, MEN cash is king så nu sitter jag på jobbet.

Jag har högsta budet på lägenheten nu, idag får vi veta.. helt sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!