balkongmöbler

Jag har märkt att jag är en sån person som vill ha allting klart från första början! Vet att man inte kan få allting perfekt direkt men vill ju få allting så fint. Igår fick marcus säga åt mig att vi inte behöver stressa utan kan ta allting eftersom. Och han har så rätt... men det är så svårt! Vill bara pyssla och göra klart allting mysigt och fint.

Idag har jag suttit och kikat lite möbler till balkongen vilket är ganska svårt att hitta bra när den är så liten och smal. Bestämde oss först för en platsbyggd bänk men blir troligtvis inte så då det är lite mysigare att ha någon hörnsoffa i konstrotting att mysa ner sig i.



Har iallafall hittat denna grupp som man köper 5 delar och sätter ihop som man vill, tror måtten passar ganska perfekt för att ordna en hörnsoffa på vår lilla balkong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!