20 november

 
Igår hann jag med massor. efter jobbet gick jag och marcus ner till mamma och lämnade en lampa och sen gick jag vidare till pappa där jag rensade ur mitt gamla rum. Han flyttar ju denna vecka så då fick jag rensa ur allt mitt också, hittade lite skor, jackor och annat skoj. Efter det var det raka vägen hem där älskling precis satt in hembakat pizza i ugnen, yummie. Kikade två johan falk också. Sista filmen var grym!
 
Slutar kl 6 idag så blir att åka till jakobsberg och möta upp mamma. övningsköra ett tag innan jag åker hem. tydligen fotboll på tv så blir väl tidigt i säng för min del! (finns fördelar med allt)
 
Den här veckan känns rätt seg, det är bara tisdag? Men det är nog bara för att helgen gick så himla fort så känns inte som den varit än... men närsomhelst är det FREDAG och det har man längtat till länge. SHM kommer bli grymt.
 
 
Snart kommer säkert snön! Jag hoppas den avvaktar lite till av olika skäl, men sen får den komma så det blir lite ljusare om dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!