Advent

Hej mina vänner! Snart är tisdagen avklarad. Vårt system har legat nere sen kl 11.00 imorse så har inte mycket alls att göra på kontoret, men jag sysselsätter mig med lite privat. Gäller att passa på, pluggar massa körkortsteori och det börjar ge resultat. Bästa? -Jag slipper göra det när jag kommer hem.
 
Har inte så mycket att skriva egentligen. Händer inte så mycket roligt, kolsvart när man vaknar, rätt mörkt hela dagen och kolsvart när man ska hem igen! Snart är det dags för lite snö så det lyser upp. Nästa helg är det första advent redan, tiden går så fort. Måste köpa lite julprylar. Vi har ju ingenting som nyinflyttade! Men tror det blir min uppgift, marcus är nog inte lika intresserad av allt pyssel, men tur att favvofärgen är röd i allafall, då kan han inte klaga ;) Nästa helg kommer nog bli riktigt mysig också. På fredagen ska jag hem till Ia direkt efter jobbet där jag först ska få en massage (VÄLBEHÖVLIGT!) och därefter ska vi baka lussebullar och dricka glögg. mys!
 
Och på lördagen ska vi över till mamma dit även Tina och Danne kommer. Blir middag och lite vin skulle jag gissa på. Låter som en bra start på december va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!