det känns från topp till tå

Igår när jag kom hem slängde jag ihop en tacopaj och sallad och käkade middag och hann ta det lugnt ett tag innan mamma hämtade mig för att åka och träna. Blev 1,5 timmes boxning och det var riktigt kul! bra pass och riktigt jobbigt. Idag känns det från topp till tå, Känner i benen av alla mellanövningar vi gjorde och känner såklart i armarna av slagen - men jäklar vad skönt. Hade nästan glömt bort hur det känns att ha träningsvärk, så länge sen var det jag tränade!
 
Blir säkert några fler gånger innan jul och garanterat ett nytt terminskort nästa termin och då ska det tränas hårt! och priset kan man ju inte direkt säga något om, 300 kronor för en hel termin där dem har något pass varje dag man kan tänkas gå på, inte illa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!