dumma ögon

 
 
Huvudvärken börjar smyga sig på, inte bra! Det är ju fredag, sol och vi ska iväg ikväll. men jag hoppas det går över snart. det är för mina dumma glasögon, kan inte riktigt balansera dem än. Om jag inte har dem blir jag trött i huvudet och ögonen, men om jag sätter på mig dem nu kommer jag få ännu ondare ikväll när jag inte vill ha dem för att jag då vant mig med styrkan! Gah hur ska man göra?
 
Hittade bilden ovanför, vad länge sen jag var och åkte bräda nu. saknar det! Sista gångerna har vi vart i trysil vilket är sjukt bra. blir lite åkandes i vinter i allafall, ska åka någon långhelg och hälsa på bästa vän eftersom hon flyttar till stöten i några måndader. OM jag kommer sakna henne!
 

Kommentarer
Postat av: Ia

Och som jag kommer sakna dig!!

2012-11-09 @ 17:37:51
URL: http://Makemesweat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!