godmorgon!

Tänk om man slutade 4 varje dag? älskar veckorna när jag gör det.. man hinner så jäkla mycket! Igår kom jag hem vid 5 och hade ingenting planerat. Vilket resulterade i att när kl var ca 8 så tyckte jag att jag hade varit uppe hur länge som helst, inte van att ha så där många timmar hemma innan läggdags! Älskling skulle kolla på fotboll vid 9 och jag var så uttråkad att jag var alldeles för flamsig för att bara sitta där i soffan. Tillslut bad marcus mig att gå och sova så han kunde kolla fotbollen i fred, haha stackarn.. När man har sån energi och är så uttråkad att man själv känner att man är jobbig, då är det illa! Så jag la mig vid 9 och somnade nästan direkt.
 
Är därför liiiiite piggare idag. Torsdag nu och snart helg, längtar till imorgon då det blir julbak med ia. Idag ska jag följa med mamma och kika lite julpynt till lägenheten, dags att få upp lite. I allafall adventsljusstake är ett måste.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack hjärtat! :)

2012-11-29 @ 14:51:34
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!