helgen

 
Fredagen var grym. Mötte upp marcus och jonas först och därefter jossan. Lite middag och förandes innan vi åkte vidare till friends arena. SHM var galet och de va så mycket folk. Riktigt lyckad kväll!
 
I lördags vaknade jag och älskling upp. Konstigt nog var jag inte bakis men jäkligt seg ändå. Slappade hela dagen och kvällen bestämde vi oss för att unna oss lite extra eftersom vi hade så mycket pengar kvar på matkontot den här månaden. Åkte iväg till coop och köpte oxfile och lite annat. Så blev bruchetta, oxfile m. potatisgratäng och päronhalvor med aftereight var också tanken(fast till efterrätten hade vi redan somnat så det blev igår istället)
 
Igår var förövrigt en jäkligt bra dag. Vaknade upp riktigt pigg efter 12 timmars sömn och spelade lite wii till frukosten. Frisbeegolf är faktiskt jäkligt kul. Efter ett tag åkte jag och mötte ia och vidare till stinsen. Kikade lite julklappar men lyckades inte så bra, och käkade lunch/fikade tillsammans. Tänk att min bästavän snart är borta flera månader, måste ta vara på all tid vi kan tillsammans nu innan, Vi har redan räknat ut att det är första året på 7 år vi inte firar nyår tillsammans- kommer kännas riktigt konsitgt. Men kommer ju åka dit och hälsa på också!
 
Kvällen blev det lite övningskörning för att hämta anton i väsby och sen en mysig kväll i soffan bara.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Som jag kommer sakna sig !!

2012-11-26 @ 15:09:10
URL: http://makemesweat.blogg.se
Postat av: Maria

oj, menade såklart dig!

2012-11-26 @ 15:09:33
URL: http://makemesweat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!