och ännu en gång.. helg!

Igår körde jag lite inan det blev middag och film i soffan. Försov mig men hann till jobbet med lite stress. Inte bästa starten på dagen kanske men nu är jag i allafall här och jobbar till 4. När jag slutar blir det lite dötid innan älskling kommer in till stan. Vi ska käka lite och gå på xfactor! Kul att göra något annat än det vanliga. Hejar såklart på malcolm!
 
Annars då? Helgen bjuder väl på övningskörning (haha), älskade mamma som ställer upp och kör så mycket med mig.  Snart är det över och då ska jag alltid skjussa henne när hon behöver, för att i allafall kompensera det lilla som går för all hjälp jag får av henne hela tiden! Världens bästa.
 
Sen ska jag hinna med att träffa bästa vän också, ett måste på helger eftersom vi inte hinner ses mycket på vardagarna. Får se vad vi hittar på, kanske lite julklappsshopping! Bäst att börja i god tid.  Och lördagkväll ska vi hem till mamma på middag med daniel och cissi och förhoppningsvis är Anton där också, träffar honom alldeles för lite nu när jag flyttat hemifrån.
 
Det är väl ungefär detdär man hinner med på en helg? Ska i allafall bli riktigt skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!