supreme

 
Efter jobbet igår mötte jag direkt upp ia för en fika/middag och sen vidare på teorikurs. Lite stolt över mig själv att jag tog tag i att gå dit fast marcus stannade hemma igår. Den var två timmar och lärde mig massor, gick igenom precis det jag tycker är det krångligaste så det var bra! Kom hem lite innan 9 och då blev det en kopp te och goda chokladen ovan, smakade som after eight. Kikade säsongsavslutningen på ensam mamma söker och sen blev det bed time.
 
Idag vaknade jag och var tröttare än tröttast, men har redan varit här 1,5 så känner på mig att dagen går fort. Ikväll är det träning som gäller, det var inte igår så ska bli riktigt skönt. Boxning står på schemat och jag är taggad till tusen! Dags att komma igång med träningen snart, men prio ett är körkort.. sen jävlar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!