Weekend

Fredagskväll spenderades med Louise! Kollade xfactor, drack lite vin och slappade bara. Igår åkte vi till kista för att kolla Anton som tävlade! Han är så himla duktig, riktigt stolt är jag. Men samtidigt var man livrädd varje gång, vem får för sig att ens göra ex. 720 (två varv) på en liten cykel? Han tävlar alltså med sin lilla bmx.

Efter det mötte jag upp ia i kista. Vi åt god middag och strosade runt lite i affärerna innan twilight. Super mysigt!!

Idag har jag inga speciella planer. Sla nog ner till pappa och kikade vad jag har i alla kartonger där, sen blir det att hämta Anton i kista. Bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!