29 oktober

Dagen hittils har bjudit på körlektion och jobb. Slutar vid 6 hela den här veckan så har några timmar kvar. Ikväll ska jag ta en långdusch (blir så automatiskt när håret tar ca 30 min att tvätta) och sen blir det mest mys i soffan skulle jag tro. Och förhoppningsvis så har jag ÄNTLIGEN fått mitt bankomatkort på posten, börjar tröttna på att vara utan nu.
 
Om det har kommit ska jag i allafall köpa massa goda téer imorgon på lunchen, dem har fått in olika sorter på indiska som luktar hur gott som helst, och den te drickaren som jag är så ska jag bunkra upp med lite olika goa sorter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!