bra start på dagen

 
Inte den bästa starten på dagen, vaknade trött men kämpade mig upp. När jag kom till centralen tog jag upp mitt bankomatkort för att köpa frukost så bröts det såklart av, dem är så himla tunna! Så lagom till helgen har jag inget kort. Sara kom med en macka till mig sen i allafall så jag slapp hungra ihjäl och ikväll så lånar jag pengar av ia. det löser sig ju alltid ändå men irriterad blev jag. Får se om jag beställer ett nytt med någon rolig bild på så har jag fått ut lite av att behöva köpa nytt! :)
 
Men, nu vänder vi den här dagen, det är ju fredag och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!