Halva veckan har gått och snart är det helg igen

Har haft en lite halvseg vecka och tyckt allt vart allmänt trist. haft körlektioner på morgon och jobbar till 6 och sen hem äta middag och däcka i soffan. Inte mycket mer än det! Haft mycket på tankarna också som snurrar runt. men ibland måste man väl ha såna dagar också..
 
Imorgon är jag i allafall ledig från jobbet för att åka iväg till gillinge och göra halkbanan.
Inte så taggad nu men alla säger ju att det är så kul så vi får hoppas det. Åker med älskling också så det är skönt :)
 
På söndag ska jag Ia, jenny, Ellan och Jessi bruncha hemma hos mig! Ska bli supermys :)

Kommentarer
Postat av: Ia

De kommer bli supermysigt på söndag, saknar dig bästa <3

Svar: och jag saknar dig, längtar tills söndag <3
fstrand.blogg.se

2012-10-31 @ 19:04:02
URL: http://makemesweat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!