Min helg!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bion i fredags var superbra, bitchkram hette den och rekomenderar den verkligen!  Efter satte vi oss på söder och drack lite vin och snackade om allt och ingenting, innan vi gick vidare och mötte lydia och en av hennes kompisar. mycket bra och mysig kväll!
 
 
I Lördags blev det en spontan spelkväll hos oss, alltid kul.
 
 
Söndagen började med god frulle och senare åkte jag Cissi och Marcus till ikea. Fick med oss massa roligt hem, som vi sen kom hem och fixade hela kvällen. Cissi blev vår personal shopper, perfekt med en sån beslutsångest som jag har! jag borde nog ha med mig någon vart jag än ska gå och handla, vilken tid jag skulle spara på att inte stå och vela hela tiden, haha!
 
resultatet kommer upp i veckan när allt är klart :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!