sliten

Haft många långa dagar nu känns det som, och idag likaså. upp tidigt och kommer hem klockan 19.00, men biter ihop för snart är det helg! Skulle träffa ia idag för lite fika och så men jag känner mig för seg i huvudet för det, blir hem och laga middag sen däckar jag säkert i soffan! Om jag har någon minsta energi ska jag plugga körkortsteori, är taggad på att bli klar med det här nu!
 
Och ia får jag träffa på fredag istället. vi ska mötas direkt efter jobb/skola för att shoppa lite, gå på bio och ta nån drink! längtar :) Filmen verkar riktigt bra också, bitchkram ska vi se som har premiär på fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!