slutet av veckan

Fråga mig inte hur jag lyckas, men klockan stod på 04.45 och ända kom jag upp i så pass god tid att jag hade en hel timma på mig på morgonen. så blev äggröra och skorpa till frukost framför tvn innan det var dags att röra mig till jobbet!
 
Idag slutar jag kl. 16 och det ska bli så himla skönt! Man hinner så mycket när man kommer hem då. Har inte så mycket mer att skriva egentligen..Ska gå och kika på vasen på bilden under idag! Så fin, men om det blir ett köp måste jag börja med en ny tradition, att köpa hem blommor varje fredag så det alltid är fint på bordet över helgen :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Supersnygg! :D

2012-10-18 @ 15:11:06
URL: http://photosinmylife.blogg.se
Postat av: Berit

Du kan ju fynda på Hötorget! Där får man ju massor när de stänger för dagen. Jätte fin vas! ❤

Svar: Smart, det har jag inte tänkt på! :D
fstrand.blogg.se

2012-10-19 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!