Godmorgon!

Då är det nedförsbacke igen, alltså onsdag! Efter onsdagar rullar dagarna alltid på fort till helg. Igår mötte jag älskling i sundbyberg så bokade vi körlektioner. tråkiga pengar men så värt det! + att jag har världens finaste föräldrar som jag får ett ganska stort bidrag av. Nu är jag supernervös inför första lektioner, men när den väl är över så kommer nog allt rulla på. då blir det att mata på massor så att jag snart har körkort. Målet är innan jul, det ska jag väl kunna fixa?
 

Kommentarer
Postat av: Berit Strand

Klart du gör, du är bäst! <3

Svar: <3
fstrand.blogg.se

2012-09-05 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!