Helgen

I fredags blev det superlugnt hemma i soffan. Vi lagade inbakat kött och potatisgratäng. För en gångsskull höll jag mig uppe och såg en hel film, men marcus somnade tidigt i soffan haha, tröttmössor. I lördags åkte jag och Louise till jakobsberg under dagen och kikade lite och åt lunch innan jag mötte ia. Blev middag, drinkar och massa mys hemma hos mig innan vi drog vidare till MP. helt sjukt mycket folk där faktiskt. Igår blev det en riktig bakisdag. vi lagade hemmagjord pizza och sen kom zäta över också så dem kollade någon match och sen blev det lite solsidan osv!
 
Redo för ny vecka? Nja, men det ska nog gå bra. Jobbar 7-4 den här veckan så det är riktigt skönt, då har jag hela kvällarna hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!