Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Tidig morgon och trött tjej! Igår var en riktigt bra dag i allafall, hann med så mycket. Slutade vid 4 och körde någon timma med mamma innan vi åkte till Coop och storhandlade så nu är frys och kyl proppad med gott! Runt 7 tiden kom Jessi över för massa snack. Vi ses tyvärr inte jätteofta längre, men vi har verkligen alltid roligt och trevligt när vi ses. gillar den tjejen, starkt. Skönt med vänner man vet vart man har dem fast man inte ses hela tiden!
 
sen blev det bara lite tv i soffan innan jag och marcus somnade på direkten. Upp idag vid 5 och jobba igen, när den här dagen är slut så är det fridaaaaay! 

Jag och Jessi förra sommaren, många minnen från den sommarn tillsammans!
 

Kommentarer
Postat av: Berit

och jag saknar dessa kvällar med en god drink och er båda som sällskap! FLYTTA HEM IGEN FRIDA!!! ;)

Svar: Ja det var så härligt! Hem flyttar jag inte, men drinkar och mys med min mor tackar man aldrig nej till :D Puss!
fstrand.blogg.se

2012-09-06 @ 12:29:51
Postat av: Jess

2012-09-07 @ 07:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!