Morsning korsning

Helgen har varit bra, i fredags blev det myskväll hemma bara - kollade film och somnade riktigt tidigt. I lördags övningskörde jag på dagen och sen blev det lite roligheter. Massa grabbar kollade fotboll så jag Ia och Cissi gjorde iordning en drink och satte oss på balkongen i solen, hur härligt som helst. Sen blev det tacomiddag för alla innan jag och ia gick över till Jossan för lite vin. Planen var stan men efter mycket velande stannade vi i kungsängen. Lite trist för det är alltid kul när man väl är inne, men väldligt skönt när jag vaknade upp igår och mådde BRA!
 
Hanna och Karin var i kungsängen och hälsade på så jag och mamma var med dem hela dagen. Tog promenad, åt god lunch och pratade. Kvällen spenderades framför x factor. Bra helg som sagt och nu är veckan igång igen. Den här dagen är riktigt lång, gick upp vid 5 imorse och kommer komma hem kl. 7 ikväll! Kämpa kämpa :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!