om man blir glad!

I tisdags var hjärtat hemma från jobbet, och om jag blev överraskad när jag kom hem! Snacka om att han hade gjort en storstädning. allt var hur fint som helst, det är sånt som verkligen uppskattas till max! Man behöver inte alltid ge varandra saker, utan att göra något sånt här tycker jag är så värdefullt, det visar hur mycket man bryr sig. Speciellt då marcus vet hur jag gillar att ha det hemma, blev så glad, mitt hjärta <3

 

Idag är det redan torsdag och veckan har rullat på riktigt fort trots att jag börjar känna mig lite krasslig. Får se vad som händer i helgen, jag är lite partysugen faktiskt. Vad hände? brukar de inte vara till hösten man tappar energi och vill ligga hemma och mysa, tror det blev tvärtom för mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!