starten på veckan

Slutar kl. 4 idag och då blir det raka vägen till Sumpan och möta upp marcus. Vi ska käka lite innan det är dags för 2 timmars teori på körskolan. Är ganska slut i huvudet idag pga dålig sömn (vaknade och var super rädd men visste inte varför, marcus förklarade dock att jag inte är beck och inte har blivit levande begravd haha.. )
 
Men nu ska jag lägga min trötthet åt sidan, jobba sista timmarna och sen förhoppningsvis lära mig massa nytt ikväll!
 
Kom igen nu frida och marcus, lets do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!