weekend

Och så var det måndag igen och jag är hur trött som helst men helgen har varit superbra. I fredags bestämde jag mig för att ta det lugnt medans marcus drog ut. efter bara några minuter kändes det så ensamt. förut när jag brukade vara hemma kändes det ju bara mysigt.. men då slog det mig att det nog var första gången sen jag flyttat hemifrån. När jag bara var hemma förut brukade jag ju mysa med mamma! Så ett samtal senare kom mamma över så gjorde vi supergod pasta och kikade på en film, hur mysigt som helst :)
 
I lördags vaknade jag tidigt så blev en springtur innan frukosten! Sen kalas för Charlie :)
Mot kvällen åkte jag hem till Ia. Lika mysigt och roligt som vanligt, blev tacos ( också som vanligt) och massa vin innan vi mötte upp Johan vår gamla reseledare från malta! de var trevligt med lite catch up. Vidare till undici där vi mötte upp några från mitt jobb. riktigt rolig kväll faktiskt :)
 
igår blev det kista hela dagen, där det tyvärr inte blev någon shopping för min del men det var en härlig dag med mat och shoppandes. sen iväg på lägenhetsvisning och hem. Middagen blev daimtårta och ben&jerrys, var nog lite sliten trots allt!
 
Ny vecka, nya tag som man alltid säger.. kämpa kämpa!
 
Fin blomma av mamma i fredags <3
 


Utsikten från ias balkong!
 
söndagsmiddag, yummie!
och en bild på mig och mina låneglasögon... känns så sjukt ovant och trivs inte riktigt i dem men får se, dem som suttit bäst hittils i allafall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Tack mitt hjärta för en mysig fredagkväll! <3

Svar: tack själv <3
fstrand.blogg.se

2012-09-13 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!