12 feb

Igår när jag kom hem blev det middag och filmen flight. Den var bra faktiskt! La mig och sov relativt tidigt så det var skönt. Är på jobbet nu och morgonen startade inte riktigt på bästa sätt. Falska och oäkta människor som bara tänker på sig själva förstår jag mig inte riktigt på? Hur kan man vara så självisk hela tiden, men alla är vi olika!
 Men oandra sidan är det inget som drabbar mig så den här dagen ska nog få en bra vändning ändå! Dricker en cappuccino och äter en macka som frukost och snart har jag nog lite mer att göra på jobbet. Ikväll blir det förhoppningsvis boxning :)
 
 
Ni glömmer väl inte bort att det är semmeldagen idag också? får se om det blir någon fika!
Hörde precis en kommentar bredvid mig "tycker vi alla är värda en semla idag" så det låter lovande ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha världens bästa dag hjärtat, slå av dig allt de är du som kommer komma någonvart i livet och inte hon <3

2013-02-12 @ 08:15:10
URL: http://ljuvligasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!