52 weeks of romance..

Igår blev en lång, men bra dag! Jobbade först till 16.00 sen blev det raka röret till kista för ett möte. hem en snabbis, till en super god lasagne som älskling lagat och efter det byta om på nån minut och iväg på boxning. så jäkla skönt pass igår, jag hade sån energi! Tror det var för att jag inte hann varva ner innan träningen vilket man oftast gör annars.
 
Beställde det här spelet idag som jag fick som tips! Det är kärlekshandlingar som ska utföras en gång i veckan. ena veckan drar jag, andra marcus. så får man små uppdrag man har en vecka på sig att genomföra, snälla och romantiska uppdrag. I ett år framåt, bra va!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken rolig! :)

Svar: Ja, jätterolig! :D
fstrand.blogg.se

2013-02-20 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!