gårdagens härliga väder!

I går, söndag vaknade vi upp efter en kväll på golden hits. trodde jag skulle vara bakis då det blev lite shottar i slutet och eftersom jag blivit bakis så himla lättt på senaste, men jag mådde super. Så det blev att studsa ur sängen och ut i solen direkt. hann en 45 min promenad, så himla underbart. hade velat vara ute hela dagen igår!
 
Blev i allafall hem en snabbis och fixa till sig lite innan fika i skälby. Marcus pappa fyllde år så blev tårta och så. Skjussa hem Caroline och Charlie och handling på willys hann vi också med innan vi var hemma igen. Hämtmat och tv en söndagkväll fick bli vårt avslut på helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!