ge mig vår!

 
Åh vad jag längtar till vår! uteserveringar, glädje, tunnare kläder.. allt blir bättre haha ;)
Tog bilen till jobbet imorse, så skönt. tar ett tag det också men mycket skönare att sitta i bilen hela vägen, blev dock lite strul vid parkeringen, förstod itne riktigt med personalkortet men nu har jag lärt mig det också haha. Blir bil hela veckan, vilken lyx. Igår blev det en pw med mamma och sen mys i soffan efter matlagning/tvättning.
 
Får se hur fort jag kommer hem idag men då blir det i allafall en snabbis till netonnet innan träningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!