och så var det måndag igen!

Helgerna går alldeles för snabbt, men jag har i allafall haft en toppen helg.  Alldeles lagom i detta tråkiga väder.. man har ju ingen energi alls! Längtar så mycket till vår.
 
Hur som helst, i fredags blev det en lugn kväll. Zäta var över på middag och vi tittade på gladiatorerna osv. Sen somnade jag i soffan och grabbarna drog vidare. Marcus kom hem vid 3 igen och jag trodde jag bara hade slumrat till lite fast jag i själva verket hade sovit 4 timmar haha. Vakande i allafall upp pigg i lördags och fixade lite hemma innan jag och mamma åkte till netonet för att kika på espressomaskin. när jag kom hem igen var joss,jonas och zäta hos oss. det blev hemmagjord pizza och mello! Myskväll :)
 
Igår fick jag och jossan för oss att åka till lindhagens galleria för att kika i den nya inredningsbutiken som skulle klassas som "stockholms största" men den var inte mycket att hurra för så vi var där i ca 10 min innan vi åkte en sväng till sollentuna centrum. En liten utflykt blev det i allafall fast det inte blev så mycket köpt :) Vid 3 blev det boxning vilket känns idag, träningsvärk! Kom hem och duschade och satte på mig myskläder så gick vi över till jonas och jossan igen och hade tacokväll med bachelorette, grym film. sen ville grabbarna se en parodi vilket nog var det sämsta jag sett någonsin. Men förövrigt låter det som en bra helg va?
 
I veckan har jag lite möten att gå på efter jobbet, träning osv. Hoppas den här veckan går lika fort som förra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!