Pannkaksonsdag

 
Igår hade vi pannkakskalas, äter inte det ofta alls men det är ju så jäkla gott. Glass och sylt till det, mums!
Annars hände det inte så mycket igår faktiskt, jag kikade lite program innan fotbollen började, då somnade jag i soffan istället så fick marcus titta :) Haha, det roliga med mig är att jag verkligen kan välja när jag vill sova, behöver inte tänka "nej jag är inte trött ännu får hitta på något annat.." eller så utan ex. som igår så tänkte jag mest att eftersom det är fotboll på tv och jag inte är intresserad så kan jag blunda och sova tills den är slut! Ganska bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!