2012 - Mitt år

 
 Januari:Två veckor i thailand för att hälsa på älskling och gänget. inte helt fel att börja året med!
 
Februari:
 
Var i thailand till mitten av februari och när jag kom hem började jag nytt jobb direkt. Inte så mycket andra roligheter utan utbildning och jobb gällde!
 
Mars: en superglad månad, älskling kom äntligen hem efter 4 månader utomlands. Så blev att spendera mycket tid med honom. men även annat skoj, ex vinprovning hos cissi och skriva på min alldeles egna första lägenhet, vilken lycka!
 
 
 
 April: Fick tillträde till lägenheten så det var renoveringen och massa fix och trix som stog på schemat. jag och marcus var nog i ett lyckorus - planerade badrum, köpte möbler till lägenheten och drömde oss bort.
såhär såg dem flesta av våra sms ut.. räknade ner datumet till tillträdet!
 
 
Och när vi väl fick tillgång till lägenheten firades det med champange!
 
Maj: Vårmånaderna började smyga sig på och det  var nu dags att flytta in i vårt hem, så underbart.
slutresultatet av badrummet!
Inte bara inflyttning utan det var många soliga dagar!
 
Juni: Då tänker jag mest på midsommar. Lite bilder därifrån får ni! Det är såna tillfällen man älskar att bo i kungsägen :) Även mycket tid på uteserveringar!
 
 
Juli:
Mys i solen med bästa vän!
Födelsedagsfirande, daniel&Cissi fick idén att göra en överraskningsfest för mig med alla fina vänner, och om dem lyckades! Bästa födelseadagen <3
 
Och vi drog till landet över en helg!
 
i slutet av juli blev det även en vända till rättvik med marcus, daniel, cissi, zäta, ida och fredde för att se hoffmaestro! Lika grymma som vanligt :)
 
Augusti: I augusti hände faktiskt inte så jättemycket "speciellt" men det var ju sommar och semester i två veckor för min del så mycket sköna dagar och roliga kvällar! Grillning och myskvällar på balkongen - precis som sommaren ska se ut. Vi var några tjejer som drog ihop en drinkkväll också, måste göras om snart! :)
 
September: firade ett års dag med älskling. Blev god middag och mys.
 
 
Tog vara på sista solen!
 
 
Och hade middag hos Ia innan utgångar, det skedde dem flesta lördagarna den här månaden :)
 
september fick jag även glasögon!
 
Oktober:  Höstpromenader
 
Gjorde lite ändringar i vardagsrummet :)
Spelkväll med lite vänner!
 
En underbar dag med mammi på djurrgårn. Långromenad och middag i kaknästornet!
 
November:
 
SHM med Jonas, jossan och marcus!
Middag hos mamma en lördagkväll, god efterrätt va?
Var i kista på antons cykeltävling :)
Och brunch med jenny ellan och Ia! sånt måste göras oftare :)
 
December: Ja det har ju precis varit men det var mycket kul som hände i december. Blandannat mariefred, körkort, julbak med massa vänner, och självklart julafton och nyår.
 
Orkar inte lägga upp så mycket bilder men några från december bli det.
 
 
Är en del jag vet redan nu att jag missat, många roliga kvällar, mysiga dagar osv. När mamma och jag var på lets dance, jag och marcus var på x factor och många fler saker! Men en del jag inte hittade bilder till heller och då var det inte lika roligt att lägga upp just om det.
 
Men här har ni i allafall en liten resumé vad jag gjort i år, mest för min egna skull för det var jäkla roligt att titta tillbaka redan nu. mycket man glömmer bort och tror var så mycket längre sen än vad det var!
 
Men visst har jag haft ett bra år!? väldigt många stora saker som hänt, exempelvis körkortet och flyttat hemifrån! Stora förändringar som kan ske på ett år :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!