det flyter på!

Vissa saker verkar verkligen vara meningen att det ska hända. Ex. om jag inte hade fått veta att jobbet ska flytta till arlanda så hade jag inte börja söka massa nytt - mest för att man är lat och ganska trygg eller vad man ska säga. Och nu har jag haft sån tur, har sökt några jobb och får komma på intervju på nästan alla företag jag är intresserad av. Så himla kul! Hoppas jag i slutändan får någon av dem jag är mest intresserad av, skulle passa mig så perfekt!
 
Annars då? Blir ju ganska mycket med jobbet, hinna med intervjuer och sen även laga middag och alla vardagssysslor. Igår åkte i allafall jag och mamma och boxades. trots att vi var jätte trötta så var det så jäkla skönt att träna lite, riktigt bra och jobbigt pass. Ikväll ska jag och Marcus unna oss något kul än att bara stressa hem på vardagarna för att sen äta/duscha och sova. Blir lite kikandes i affärer, middag och bio i kista! Mys. Gillar att hitta på saker under vardagarna, då känns helgen lite närmre.
 
 
Gangster squad ska vi se, den är ju inte så "fridig" egentligen men man måste ju kompromissa. Marcus ville se två olika och den här verkade vara lite romantik i så vi får hoppas på det bästa haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!