fredag 11 januari

Vaknade upp med världens huvudvärk idag, tycker jag har huvudvärk så ofta nu förtiden om man jämför med förut. gick upp och tog en kall dusch och gjorde iordning mig, på med glasögonen direkt och nu börjar huvudvärken gå över. tur.. det är ju fredag! Blir ändå lugnt för min del, laga lite go fredagsmiddag (baconinlindad fläskfilé m. potatisklyftor och någon god sås har marcus önskat!) Ska träna i helgen också, både lördag och söndag tror jag, så skönt när man kan göra det på förmidagen och ändå ha hela dagen kvar. På kvällen ska spenderas med fina tessie, hon ville se hur vi bor så blir att dricka lite vin hos mig :)
 
 
Sa ju att jag skulle baka någonting till marcus fika förra helgen, det blev dessa. Kladdkaksmuffins. Supergoda!
 
Gårdagens middag.. hemmagjod tunnbrödrulle. jäkligt gott, inte lika sugen på matlådan dock! :p
 
Och när jag kom fram till jobbet imorse fick jag det här smset, bättre start på dagen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!