Godmorgon!

Igår slutade jag vid 4 och efter ett möte blev det raka vägen hem. Blev middag och tv tittandes och sen kom mamma över på lite fika. Tur det för marcus har börjat spela data så han är inne i sin egen värld haha. Så jag och mamma kikade på familjen annorlunda och drack lite te/kaffe. Mys! Idag är det tisdag och jag har inte så mycket planerat förutom jobb och träning. Förra veckan hann jag med att träna fyra gånger, och man känner så fort hur kroppen mår bättre och hur peppad man blir på att fortsätta. Så minst tre gånger den här veckan! Boxningen är så jäkla bra och rolig träning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!