igår var en bra dag!

Igår efter jobbet var jag duktig att ta mig till gymmet, förstår inte att det är så svårt att ta sig dit när det är så himla skönt när man är där! efter blev det hemmåt, äta lite middag, tvätta och ta en långdusch. pratade lite med finaste ia också, är så glad för hennes skull- hon verkar ha det så himla kul i stöten. Längtar tills jag åker dit och hälsar på :)Sen fick jag ett annat fint samtal, blev så glad att jag fick massa tårar i ögonen, vilken lycka!
 
NU börjar i allafall veckan gå mot sitt slut, ska bli så skönt med helg. jobbar till 4 och sen ska jag på en intervju. Nu ska jag jobba på lite och hoppas att den här dagen går fort!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!