ledighet

Julafton har jag redan skrivit om så hoppar till dagarna efter. har varit relativt lugnt faktiskt, börjat träna osv, shoppat osv. Blev en heldag med Jessi och Ellan på lördagen och på fredagen träffade jag äntligen tessie, och vi hade inte setts på ca ett år. Inte okej, så nu måste vi boka in fler datum att ses :)
 
I Söndags blev det lite mat och shopping i stinsen med marcus, jonas och jossan.Vi har också börjat prata lite om en resa som jag verkligen verkligen hoppas blir av.
 
Sen var det nyår, jättebra hade vi det.Kom till jonas och jossan vid 4 tiden. Goda drinkar, jätte god mat och lite spel osv innan vi gick ut för nyårsfirande vid 12 slaget och sen iväg på en fest i närheten. I slutet blev det massa dans och jag kom i säng runt 4- 4.30. I går var jag riktigt bakis. massa filmer och en pizza roade jag mig med under dagen. Nu är jag tillbaka på jobbet och blir inte mycket ledig fören sommaren igen! Men tiden går så jäkla fort så det ska nog inte vara några problem. Bilder från nyår får ni senare, ligger nämligen på systemkameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!