morsning!

Igår när jag kom hem blev det massa fix med ekonomin, medans älskling stog och gäspade tyckte jag det var ganska kul haha. lite mat och lugnt blev det sen innan vi åkte en snabbis till brunna och hämtade luren och sen ner till mamma på en kortare fika. Hoppas den här dagen går fort, men känns inte som det - vi ska ha 4 st på "utvärdering" eller vad man ska kalla det. längtar i allafall till ikväll, då blir det boxning för hela slanten, taggad!
 
Resten av veckan blir det ganska långa dagar, imorgon ska jag åka raka vägen och fixa naglarna efter jobbet och på torsdag har jag intervju efter jobbet. sen är det helg, snälla skynda dig hit fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!