ny vecka

Det är måndag och jag längtar redan till nästa helg. I fredags hade jag och marcus en jättebra kväll, drack några drinkar, tittade på gladiatorerna, spelade spel och pratade om allt mellan himmel och jord. Så underbart. I lördags när jag hade sovit ut ordentligt åkte jag och mamma till både stinsen och sollentuna centrum, shoppade lite och åt lunch sen var det raka vägen hem en snabbis innan jag gick ner till Josephine där även Jennifer och Sara var. Var där hemma och mös lite innan vi åkte upp till centrum. Lisette kom också så blev det middag och lite vin innan fler kom! Jätte trevlig/rolig kväll. I går var inte lika roligt, drack ca 5 glas vin på lördagen men var så jääääkla bakis. Har mått väldigt dåligt flera gånger nu fast jag inte druckit så mycket så börjar nästan fundera på om det är något jag inte tål i vissa viner eller så..Söndagen slutade i allafall bra med middag hos mamma med hela familjen! Grillat och god efterrätt :)
 
Idag blir en superlång dag, slutar vid 18.00 och då ska jag iväg på en intervju direkt efter. Kommer väl hem runt 20.00 ikväll men då är jag nog helt slut, är slut redan nu! Men resten av veckan blir rätt lugn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!